2299 0 48900

Καθημερινές

Δευ - Παρ

9:00 - 17:30

Νέα έρευνα για την καλύτερη ικανοποίηση των πελατών στα ξενοδοχεία

Σε μια άνευ προηγουμένου κίνηση που στοχεύει στην επίλυση ενός διαδεδομένου μεν αλλά που σπάνια συζητιέται δε ζητήματος στον κλάδο της φιλοξενίας, το βρετανικό ταξιδιωτικό γραφείο On the Beach υιοθέτησε μια προσέγγιση βάσει δεδομένων για να εξετάσει την αναλογία ξαπλώστρας ανά επισκέπτη στα ξενοδοχεία. Η έρευνα τους, η οποία εκτείνεται σε χιλιάδες ξενοδοχεία παγκοσμίως, φιλοδοξεί να εντοπίσει εγκαταστάσεις όπου οι περιβόητοι «πόλεμοι της ξαπλώστρας», δηλαδή η κράτηση ξαπλώστρας και ομπρέλας για ολόκληρη ημέρα ή ακόμα και για ολόκληρες ημέρες τοποθετώντας πάνω μια μπλούζα ή πετσέτα,μπορούν να τελειώσουν. Από την έρευνα αυτή, προέκυψε και αποτελεί μεγάλο ενδιαφέρον, ότιένας σημαντικός αριθμός από αυτά τα κορυφαία ξενοδοχεία βρίσκονται στην Ελλάδα.

Η έρευνα που διεξήγαγε το On the Beach δεν ήταν ένα επιπόλαιο εγχείρημα. Με ένα μέγεθος δείγματος που αφορούσε χιλιάδες ξενοδοχεία, η ταξιδιωτική εταιρεία στόχευσε να δημιουργήσει δεδομένα με δυνατότητα δράσης που θα μπορούσαν να παρέχουν καλύτερες εμπειρίες πελατών. Το πιο εντυπωσιακό αποτέλεσμα αυτής της έρευνας είναι μια λίστα με έξι ξενοδοχεία στα οποία ο αριθμός των ξαπλώστρων υπερβαίνει την χωρητικότητα των επισκεπτών – τερματίζοντας ουσιαστικά την ξέφρενη βιασύνη για ξαπλώστρα που συνήθως ξεκινάει νωρίς το πρωί με αποτέλεσμα όσοι φτάνουν αργότερα, να μη βρίσκουν ξαπλώστρα αλλά ούτε και ομπρέλα.

Κορυφαίο στη λίστα είναι το Lyttos Beach Hotel στην Χερσόνησο της Κρήτης. Σύμφωνα με την έρευνα, το ξενοδοχείο αυτό, διαθέτει 3.500 ξαπλώστρες ενώ η μέγιστη χωριτικότητα του είναι 2.150 επισκέπτες. Ένα τέτοιο πλεόνασμα διασφαλίζει όχι μόνο τη διαθεσιμότητα μιας ξαπλώστρας για κάθε επισκέπτη, αλλά επιτρέπει επίσης την επιλογή και την άνεση, τα οποία είναι ανεκτίμητα για τη βελτίωση της εμπειρίας του επισκέπτη.

Ενώ η Ελλάδα φαίνεται να είναι πρωτοπόρος σε αυτόν τον τομέα, κάποιες ακόμα χώρες φαίνεται να δίνουν μεγάλη σημασία στο θέμα αυτό. Στην Αίγυπτο, το θέρετρο Rixos Premium Seagate στο Sharm El Sheikh και το Titanic Palace And Aquapark Resort στη Χουργκάντα έχουν αναλογίες 1.850 ξαπλώστρες για 1.800 επισκέπτες και 1.196 ξαπλώστρες για 1.160 επισκέπτες αντίστοιχα. Το Leonardo Plaza Cypria Maris Beach Hotel & Spa στην Πάφο της Κύπρου βρίσκεται επίσης στη λίστα με 800 ξαπλώστρες που φιλοξενούν τους 790 επισκέπτες του.

Η Ελλάδα εδραιώνει τη θέση της με δύο ακόμη ξενοδοχεία: το Akti Imperial Deluxe Resort & Spa Dolce by Wyndham και το Lindos Imperial Resort & Spa, και τα δύο ξενοδοχεία με ξαπλώστρες στη Ρόδο. Αυτά τα ξενοδοχεία προσφέρουν 2.150 ξαπλώστρες για 1.850 επισκέπτες και 1.800 ξαπλώστρες για 1.600 επισκέπτες αντίστοιχα, διασφαλίζοντας τον τερματισμό του «πόλεμου ξαπλώστρας».

Η μελέτη του On the Beach δεν είναι απλώς μια έκθεση σχετικά με το πού θα βρείτε άφθονες ξαπλώστρες. Χρησιμεύει ως έκκληση για δράση για τον κλάδο της φιλοξενίας να στρέψει την εστίασή του στην παροχή πρακτικών ανέσεων που βελτιώνουν σημαντικά την εμπειρία των επισκεπτών. Το πλεόνασμα ξαπλώστρων μπορεί να φαίνεται ασήμαντο όταν το βλέπουμε μεμονωμένα, αλλά ως μέρος της μεγαλύτερης εμπειρίας επισκεπτών, αντιπροσωπεύει μια κομβική πτυχή που θα μπορούσε να διαμορφώσει τις μελλοντικές επιλογές των καταναλωτών.

Η προσέγγιση βάσει δεδομένων που χρησιμοποιείται από το On the Beach προσθέτει ένα νέο επίπεδο στον τρόπο αξιολόγησης των ανέσεων στον κλάδο της φιλοξενίας. Τα ξενοδοχεία που περιλαμβάνονται στη μελέτη θέτουν νέα πρότυπα στην ικανοποίηση των επισκεπτών, προσέχοντας ό,τι μπορεί να φαίνεται ως μικρές λεπτομέρειες, αλλά που όμως δύναται να επηρεάσει σημαντικά τη συνολική ποιότητα των διακοπών. Παρέχοντας περισσότερες ξαπλώστρες από ό,τι υπάρχουν επισκέπτες, αυτά τα ξενοδοχεία προσφέρουν καθημερινή εγγύηση για άνεση, χαλάρωση και πάνω απ’ όλα ηρεμία.

Προάγοντας ένα περιβάλλον όπου κάθε επισκέπτης μπορεί να έχει πρόσβαση σε αυτό που είναι αναμφισβήτητα βασικό στοιχείο της αναψυχής των διακοπών – μια ξαπλώστρα και μια ομπρέλα – αυτά τα ξενοδοχεία δημιουργούν μια αλλαγή παραδείγματος που θα μπορούσε κάλλιστα να υπαγορεύσει το μέλλον της ικανοποίησης των πελατών στον τουριστικό κλάδο.

Μοιράσου την σελίδα:

Συμμετοχή Remi σε Εκθέσεις

Η εταιρεία μας συμμετέχει συχνά σε εκθέσεις προϊόντων, φροντίζοντας να βρίσκεται μέσα στον παλμό της αγοράς, αλλά και στην αιχμή της τεχνογνωσίας. Δείτε κάποιες απ’ τις εκθέσεις στις οποίες είχαμε συμμετοχή.

Astra

14 μοντέλα | μεγ. κάλυψη 39 τ.μ.

Horizon

3 μοντέλα | μεγ. κάλυψη 25 τ.μ.

Aegean

7 μοντέλα | μεγ. κάλυψη 25 τ.μ.

Aeolus

9 μοντέλα | μεγ. κάλυψη 12 τ.μ.

Armonia

15 μοντέλα | μεγ. κάλυψη 20 τ.μ.

Μηχανισμός
Μηχανισμός
Μέγιστο μήκος
Μέγιστο μήκος
Σχήμα
Σχήμα
Αξεσουάρ
Αξεσουάρ