Φαίνεται πως η Ελλάδα έχει βάλει στόχο την προβολή της στην παγκόσμια τουριστική αγορά.
Αξίζει να σημειωθεί πως σύμφωνα με τον πρόσφατο απολογισμό του ΕΟΤ, επενδύθηκαν 34 εκατομμύρια ευρώ για τουριστικές καμπάνιες και διαφημιστικά προγράμματα που προβλήθηκαν σε περισσότερα από 350 διεθνή μέσα!
Σε αυτό το πλαίσιο η Υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη συνοδευόμενη από τον Γενικό Γραμματέα του ΕΟΤ Δημήτρη Φραγκάκη, πραγματοποίησε συνάντηση με τον Director του Netflix Alex Long και μέλη της ομάδος του όπου συζήτησαν για πιθανές μελλοντικές συνεργασίες για την παγκόσμια προβολή της Ελλάδας μέσω της πλατφόρμας του Netflix.
Το Netflix, ως μια εξέχουσα παγκόσμια πλατφόρμα ροής με εκατομμύρια συνδρομητές παγκοσμίως, έχει τη δυνατότητα να επηρεάσει σημαντικά την προώθηση μιας χώρας με διάφορους τρόπους. Προβάλλοντας τον πολιτισμό, την ιστορία, τα τοπία και τις τοπικές ιστορίες της χώρας μέσω του περιεχομένου του, το Netflix μπορεί και έχει ήδη συμβάλλει στη δημιουργία ενδιαφέροντος και ευαισθητοποίησης για τη χώρα στο τεράστιο παγκόσμιο κοινό του.
Αν κάποιος αναλογιστεί πως η πλατφόρμα του Netflix είναι διαθέσιμη σε πάνω από 190 χώρες, μπορεί να καταλάβει τον βαθμό επήρρειας του.
Ήδη το Netflix προβάλλει την ελληνική σειρά Maestro η οποία αναδεικνύει τα τοπία της Ελλάδος σε Κέρκυρα, Παξούς και Αθήνα, καθώς και τις ταινίες Bachelor 1, 2 και 3.
Για να κατανοήσουμε καλύτερα πως μπορεί να επιτευχθεί η προβολή μιας χώρας μέσω του Netflix, ας δούμε κάποια από τα εργαλεία που έχει η Πλατφόρμα στη διάθεση της:
Ταξιδιωτικά Ντοκιμαντέρ: Το Netflix μπορεί να παράγει ή να προβάλλει ντοκιμαντέρ που αναδεικνύουν όμορφους και μοναδικούς προορισμούς σε όλο τον κόσμο. Αυτά τα ντοκιμαντέρ μπορούν να προσφέρουν στους θεατές συναρπαστικές εμπειρίες και να τους εμπνεύσουν να προσθέσουν αυτά τα μέρη στη λίστα ταξιδιών τους. Είναι μάλιστα μια ευκαιρία για την εκάστοτε χώρα να αναδείξει τον σεβασμό της προς τους τουρίστες, προβάλλοντας ταυτόχρονα τις υποδομές που εγκαθιστά για την ασφάλεια τους αλλά και για να τους προσφέρει την καλύτερη δυνατή ταξιδιωτική εμπειρία. Πρόσφατα και για να προστατευτούν οι χιλιάδες επισκέπτες από τον πρωτοφανή καύσωνα που πλήττει την Ευρώπη, στην ουρά αναμονής για την είσοδο στην Ακρόπολη τοποθετήθηκαν συστήματα σκίασης.
Πρωτότυπες σειρές και ταινίες σε τουριστικούς προορισμούς: Η πλατφόρμα του Netflix μπορεί να παράγει πρωτότυπες σειρές ή ταινίες που διαδραματίζονται σε δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς. Προβάλλοντας τα εκπληκτικά τοπία, τον πολιτιστικό πλούτο και τις μοναδικές εμπειρίες αυτών των τοποθεσιών, η πλατφόρμα μπορεί να προσελκύσει τουρίστες από όλο τον κόσμο που θα θελήσουν να επισκεφθούν αυτά τα μέρη.
Πολιτισμικές σειρές και σειρές τοπικής γαστρονομίας: Το Netflix μπορεί να παράγει σειρές που εστιάζουν στον τοπικό πολιτισμό, τις παραδόσεις και την κουζίνα διαφορετικών περιοχών. Αυτό θα μπορούσε να πυροδοτήσει την περιέργεια και το ενδιαφέρον να γνωρίσουν την κουλτούρα από πρώτο χέρι, παρακινώντας τους θεατές να προγραμματίσουν ταξίδια στις επιλεγμένες τοποθεσίες.
Επιλογή μεταγλώττισης σε διάφορες γλώσσες και υπότιτλοι: Η πλατφόρμα προσφέρει περιεχόμενο σε πολλές γλώσσες με υπότιτλους, το οποίο μπορεί να βοηθήσει στην προώθηση της γλώσσας της χώρας και να ενθαρρύνει τους θεατές να μάθουν περισσότερα για αυτήν. Αυτό θα μπορούσε να οδηγήσει σε αυξημένο ενδιαφέρον για τη λογοτεχνία, τη μουσική και την κουλτούρα της χώρας.
Αξιοποιώντας την εμβέλεια και την επιρροή του, το Netflix έχει τη δυνατότητα να έχει σημαντικό αντίκτυπο στην προώθηση μιας χώρας και στην προώθηση της πολιτιστικής εκτίμησης και κατανόησης παγκοσμίως. Και σίγουρα η επένδυση της Ελλάδας σε αυτό, θα αποδώσει.